Krispy Kreme Case Study

Krispy Kreme is een wereldberoemd donutbedrijf, opgericht in 1937.
Het bedrijf is ontstaan in de VS, maar is inmiddels wereldberoemd, in Engeland. Nu hebben ze meer dan 100 winkels in het Verenigd Koninkrijk, evenals plekken in supermarkten en snelweg-diensten bijna overal in de Britse eilanden.

Waarom heeft Krispy Kreme ons nodig?
Krispy Kreme was op zoek naar een snelle, papierloze oplossing voor hun recruitment, omdat het bijhouden van contracten met nieuwe werknemers behoorlijk lastig was met meer dan 100 Britse winkels, waaronder 3 in Bristol!
“Het eenvoudig verzenden en retourneren van documenten heeft er voor gezorgd dat mensen sneller zaken doen, waardoor ze tijd besparen bij algemene werving.”
Hun wervingsproces werd enorm afgeremd door papieren documenten en had vooral behoefte aan efficiëntie. In hun zoektocht naar de beste eSignature-oplossing deden ze hun onderzoek en ontdekten dat Signable precies gaf wat ze zochten.
We hebben naar één alternatief gekeken, DocuSign, maar Signable was de winnaar vanwege de efficiëntie van het platform!
Natasha, Krispy Kreme
Elk bedrijf kijkt naar manieren om zijn kosten te verlagen en voor een bedrijf zo groot als Krispy Kreme waren de kosten die ze alleen voor postzegels maakte behoorlijk groot. Het uitbesteden van contracten aan nieuwe starters, evenals het wijzigen van contracten wanneer rollen veranderden, voegden extra kosten toe aan de top.
“Signable heeft enorm geholpen met de kosten in termen van besparing op verzendkosten omdat het niet langer nodig is om een postzegel te gebruiken.”
“Nieuwe contracten, wijzigingen van contracten en eventuele wijzigingen in de werkgelegenheid. echt alles waarvoor handtekeningen nodig zijn, gebruiken we Signable voor. “
Opslag wordt een groot probleem als je honderden contracten hebt om in een filiaal te deponeren. Door al jouw documenten online te houden met Signable, hoef je geen papieren contracten bij te houden, je hoeft alleen maar het contract op te zoeken dat je nodig hebt en het is er.
“Vroeger werd alles op het kantoor bijgehouden met papieren kopieën. Maar nu, omdat alles elektronisch wordt opgeslagen en zeer traceerbaar is, is dit niet meer nodig.
Signable bespaart managers veel tijd, vooral met het logboek, omdat we gewoon kunnen inloggen op Signable en zoeken naar een werknemerscontract, dit gaat een stuk sneller dan met papieren kopieën.”
Nog iets anders?
“Zo rechttoe rechtaan. Je kunt persoonlijke berichten maken die echt goed zijn en tijdwinst opleveren! “

Zou je ons aanbevelen?
“Ja, absoluut bedrijven die dit type platform nodig hebben, zou ik zeker Signable aanraden.”

Wil je de voordelen voor jezelf zien? Probeer ons 14 dagen gratis uit! Meld je hier aan in 60 seconden.
Wil je meer casestudies zien zoals deze? Klik dan hier!