Digitale handtekeningen in Evenementen

Digitale handtekeningen in Evenementen, alles net iets makkelijker.

Evenementen zijn druk. Of het nu gaat om het organiseren van een feest, bruiloft, conferentie, tentoonstelling of iets dergelijks; er wordt veel papier heen en weer gestuurd. Door gebruik te maken van digitale handtekeningen kan je ervoor zorgen dat ongeachte welke rol je speelt in een evenement, alles zo snel mogelijk wordt getekend.

Als extra maak je het makkelijker voor klanten om gegevens in te vullen. Zo kan je digitale handtekeningen invullen op telefoon, tablet en desktop. Of dat jouw klant nu “on the move” is, of achter zijn pc zit, hij is altijd in staat om een contract, simpel, te ondertekenen.

Met de verschillende functies die Signable aanbied kan jij instellen welke checkboxen moeten worden aangevinkt, waar de persoonlijke gegevens moeten worden ingevuld en waar de handtekening gezet gaat worden. Door de veelzijdige software is geen contract te ingewikkeld om in te vullen.

Wat zeggen anderen over Signable?

Sinds ik Signable heb aangenomen, heb ik veel ondersteuning gehad bij het instellen van mijn elektronische handtekeningen! Het team neemt de tijd om hun klanten te leren kennen en relaties op te bouwen - ze hebben veel aandacht voor detail en gaan altijd een stap verder!
Austen Blakemore Photography

Download your FREE guide to electronic signatures for Evenementen!

Sommige van onze klanten

TED Holiday Inn ABV Global Marriott