Hoe kan ik PDFs elektronisch ondertekenen?

PDFs elektronisch ondertekenen met Signable …

Dus je hebt een pdf-bestand ontvangen die moet worden ondertekend? Documenten afdrukken, nat ondertekenen en ze weer naar je computer scannen, kan een tijdrovend proces zijn, vooral als je regelmatig meerdere documenten ontvangt.

Dit is waar e-handtekeningen handig zijn.

In plaats van tijd en geld te verspillen aan papier, afdrukken en verzendkosten, voeg je eenvoudig e-handtekeningen toe aan je documenten met één enkele klik.

Met e-handtekeningen hoef je je geen zorgen meer te maken over de status van jouw documenten. Het duurt slechts enkele seconden om een ​​document rechtstreeks naar de inbox van jouw klant te sturen en hun handtekening als antwoord te ontvangen, zodat je meer tijd hebt voor andere belangrijke dagelijkse taken.

Wat zijn elektronische handtekeningen?

Een e-handtekening stelt een persoon in staat om elektronisch een document te ondertekenen met behulp van een digitale versie van zijn natte handtekening. De belangrijkste voordelen van het elektronisch ondertekenen van documenten zijn tijdsbesparing, extra beveiliging van jouw documenten en gegevens, de flexibiliteit om overal en onderweg te werken, en de mogelijkheid om te voldoen aan de drukke schema’s van jouw klant.

We hebben ervoor gezorgd dat je jouw documenten vanaf elk apparaat kunt ondertekenen, of dat nu jouw Mac, pc, tablet of telefoon is, we hebben het super eenvoudig gemaakt om onderweg zaken te doen.

Zijn elektronische handtekeningen legaal?

Kortom, ja! Elektronische handtekeningen zijn volledig legaal. Signable voldoet aan de eIDAS-voorschriften, wat betekent dat jouw documenten juridisch bindend zijn voor elke rechtbank. We bieden ook extra beveiligingsfuncties, waaronder:

  • Een volledig, gedetailleerd audit logboek
  • Identificatie van gebruikers geverifieerd voordat documenten worden verzonden
  • Unieke vingerafdruk-ID’s voor elk document
  • Veilige opslag voor jouw documenten en gegevens.

Onze e-handtekeningen zijn 100% veilig en met SSL-encryptie, dus kan niemand rondneuzen in jouw persoonlijke gegevens of documenten. Wees gerust, je gegevens zijn bij ons veilig!

Dus, hoe verstuur en onderteken ik een pdf met Signable?

Het elektronisch verzenden en ondertekenen van een PDF met Signable kan in slechts een paar eenvoudige stappen! Een document laten ondertekenen is snel en gemakkelijk. Je kunt jouw eigen documenten uploaden of een van onze aanpasbare sjablonen gebruiken om tijd te besparen.

Log eerst in op de Signable-app en upload jouw PDF-bestand(en). Voeg vervolgens de namen en e-mailadressen van jouw ondertekenende partijen toe (zoveel als jij wilt!). Signable zal je dan vragen om de vereiste handtekening-, tekst- en datumvelden aan het document toe te voegen. Klik vervolgens op verzenden en jouw partijen ontvangen het document in hun inbox, klaar om te ondertekenen.

Bij het ondertekenen van een PDF-bestand is het proces net zo eenvoudig! Open de e-mail die je ontvangt van document@signable.co.uk en klik op de link om naar het document te gaan. Signable zal je laten zien waar je het document moet invullen en ondertekenen.

Selecteer de handtekening die je wilt gebruiken en jouw document wordt ondertekend en is klaar voor gebruik. Lekker gemakkelijk!

Er zijn 3 soorten e-handtekeningen waaruit je kunt kiezen. Dit zijn:

  1. Typ jouw handtekening met je toetsenbord

 

2. Upload een afbeelding of scan van jouw natte handtekening

3. Teken met je muis of trackpad

Probeer e-handtekeningen zelf 

Documenten elektronisch ondertekenen met Signable bespaart gemiddeld 80% meer tijd. Er talloze voordelen aan papierloos werken, en niet alleen dat, maar je helpt ook het milieu. Het verzenden en ondertekenen van PDF-bestanden is eenvoudig met Signable, dus waarom zou je e-handtekeningen niet gratis willen proberen?

Aan de slag met mijn gratis Signable account

About Emma

Emma is a Digital Marketing Apprentice at Signable. She loves cooking, cycling, and having a good sing-song.