Hoe kan je een elektronische handtekening maken Word?

Je hebt een aantal Word-documenten die een handtekening vereisen, maar je hebt geen tijd om te wachten op de post en het is niet mogelijk om de klant te bezoeken. Dit is het punt waar elektronische handtekeneningen binnen vliegen en de dag redden. Met elektronische handtekeningen kan jij gemakkelijk Word bestanden ondertekenen.

Om jouw handtekening toe te voegen, meldt je je gewoon aan voor onze gratis proefperiode van 14 dagen en volg je deze handleiding voor het gebruik van handtekeningen, zonder het gebruik van papier.

Hoe voeg ik een handtekening toe in Word-bestanden:

Upload uw Microsoft Word-bestand (of een Microsoft Excel-bestandsindeling of PDF-bestandsindeling) rechtstreeks vanaf uw computer of vanuit Dropbox.

 

  1. Voeg velden toe
    Sleep jouw velden naar de vereiste plaatsen. Je kan kiezen uit verschillende velden zoals naam, datum, checkboxen en het handtekening veld. Deze velden zijn compleet customisable en passen perfect in elk bestand.

  2. Naar wie gaat het contract
    Voeg de naam en het e-mailadres van de ondertekenaar (s) toe en, als je een persoonlijk tintje nodig heeft, jouw eigen naam en e-mailadres.

  3. Verzend het contract
    Klik op verzenden en wij nemen het vanaf daar over! Het contract zal binnen enkele seconden binnen komen
  4. Het contract wordt ondertekend
    Nadat jouw klant het contract heeft ontvangen is het aan hem om het te ondertekenen. Jij kan altijd een herinnering sturen als hier te veel tijd overheen gaat.
    Signable electronic signatures anywhere
  5. Manieren van ondertekenen
    Er zijn 3 manieren waarop een contract ondertekend kan worden. 1. Upload een afbeelding van hun handgeschreven handtekening. Dit kan bijvoorbeeld een PNG bestand zijn 2. Typ hun handtekening 3. Teken hun handtekening in het daarvoor bestemde vak in het contract.

  6. Ontvang jouw getekende bestand
    Binnen de kortste keren ontvang jij jouw ondertekende bestand. Daarbij ontvang je ook een logboek waarin alles staat wat er met jouw contract is gebeurd.

 

Waarom Elektronische handtekeningen gebruiken?

Om de veiligheid van jouw documenten te garanderen, bieden wij:

  • Identificatie en verificatie van gebruikers voordat ze documenten mogen verzenden
  • Documentintegriteit altijd gecontroleerd
  • Unieke vingerafdruk-ID's voor elk document
  • Veilige opslag van documenten en gegevens
  • Ondertekende identiteit geverifieerd via e-mailadres, tijdstempels en geo-tracking
  • SSL 256-bit AES / RSA-codering
  • Alleen jij en de mensen die je hebt geautoriseerd, hebben toegang tot documenten

Begin vandaag met ondertekenen van jouw Word bestanden!